Pop-up Helpdesk voor maatschappelijke initiatieven

2 maart 2020

Illustratieve afbeelding

POP-ups tijdelijk online ingericht

Ben jij voor jouw maatschappelijke organisatie of initiatief op zoek naar vrijwilligers of bestuursleden? Zoek je naar nieuwe fondsen? Wil je advies over bijvoorbeeld het opstellen van jouw projectplan of vrijwilligersbeleid? Dan kun je gratis persoonlijk advies krijgen bij onze Pop-up Helpdesk. Je kunt ook contact opnemen voor een kennismakings- of netwerkgesprek, om te verkennen wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Werk je met mantelzorgers, ook dan kunnen wij je adviseren. 

Maak een afspraak voor gratis advies of een kennismakingsgesprek!

In verband met het coronavirus is de Pop-up Helpdesk tijdelijk alleen telefonisch bereikbaar. Dit geldt voor alle stadsdelen. Bel of mail voor een gratis telefonisch adviesgesprek:

Bel: 070 302 44 44
Mail: [email protected]

Vragen die je aan de Pop-up Helpdesk kunt stellen zijn bijvoorbeeld:

  • Hoe zet ik een stichting op?
  • Hoe kan ik vrijwilligers werven?
  • Hoe vraag ik subsidie aan?
  • Waar vind ik goede bestuurders?
  • Hoe vergroot ik mijn professionele netwerk?
  • Hoe kan ik samenwerken met de gemeente?
  • Zijn mijn vrijwilligers verzekerd?
  • Hoe schrijf ik projectplannen?

Pop-up Helpdesk komt ook in jouw stadsdeel

Is er nog geen Pop-up Helpdesk bij jou in de buurt? Geen probleem. Onze adviseurs komen na de coronaperiode ook graag naar jouw locatie toe. 

* Onderstaande data staan tot het einde van de coronacrisis on hold *

  • Pop-up Helpdesk Loosduinen – 27 januari t/m 28 februari
  • Pop-up Helpdesk Laak - 2 maart  t/m 10 april (Vadercentrum Adam, Jonckbloetplein 24) ON HOLD
  • Pop-up Helpdesk Centrum - 13 april t/m 22 mei 
  • Pop-up Helpdesk Scheveningen - 25 mei t/m 26 juni
  • Zomerstop juli en augustus 
  • Pop-up Helpdesk Haagse Hout - 24 augustus t/m 18 september
  • Pop-up Helpdesk Segbroek - 21 september t/m 16 oktober
  • Pop-up Helpdesk Escamp II - 19 oktober t/m 21 november
  • Pop-up Helpdesk Leidschenveen/Ypenburg - 23 november t/m 18 december.

Onze dienstverlening gaat telefonisch en per mail gewoon door: 070 302 44 44 of mailen [email protected]

PEP Helpdesk in jouw stadsdeel
Is er nog geen Pop-up Helpdesk bij jou in de buurt? Geen probleem. Onze adviseurs komen na de coronaperiode ook graag naar jouw locatie toe.
Tot die tijd ben je welkom om een afspraak te maken voor een gratis telefonisch adviesgesprek:

Bel: 070 302 44 44
Mail: [email protected]

We openen in 2020 in ieder stadsdeel een Pop-up Helpdesk, blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Word lid van de Facebookgroep en stel vragen aan andere organisatiesPEP Helpdesk - Vraagbaak voor maatschappelijke organisaties

Opening Pop-up Helpdesk Loosduinen

Terug

klantvragen

Wat is Goed Geregeld?

“Goed Geregeld” is een landelijke kwaliteitsonderscheiding van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV). Deze certificering geeft aan dat uw vrijwilligersbeleid op orde is. Om voor de onderscheiding in aanmerking te komen, toont u aan dat uw organisatie voldoet aan de kwaliteitscriteria van de vereniging NOV.

Hoe kan ik me certificeren voor Goed Geregeld?

Via deze link komt u op de website van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV).  Hier staat uitgebreid wat u moet doen om in aanmerking te komen voor het keurmerk.

agenda

Interculturele communicatie

Leer effectief communiceren en samenwerken met mensen van verschillende culturen.