Pop-up Helpdesk voor maatschappelijke initiatieven

20 januari 2020

Illustratieve afbeelding

Stadsdeel Loosduinen - 27 januari tot en met 28 februari 2020

Ben jij voor jouw maatschappelijke organisatie of initiatief op zoek naar vrijwilligers of bestuursleden? Zoek je naar nieuwe fondsen? Wil je advies over bijvoorbeeld het opstellen van jouw projectplan of vrijwilligersbeleid? Dan kun je gratis persoonlijk advies krijgen bij onze Pop-up Helpdesk Loosduinen. Werk je met mantelzorgers, ook dan kunnen wij je adviseren.

Het is ook een zeer geschikt moment voor een kennismakings- of netwerkgesprek, om te verkennen wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

Kom voor gratis advies!
Je vindt onze Pop-up Helpdesk in verzorgingshuis Loosduinse Hof. Maar we kunnen ook naar jouw locatie in Loosduinen toekomen. Het is wel nodig vooraf een afspraak te maken:

Adres: Glenn Millerhof 5
Bel: 070 302 44 44
Mail: helpdesk@pepdenhaag.nl

Bij de Pop-up Helpdesk kun je terecht met vragen zoals:

  • Hoe zet ik een stichting op?
  • Hoe kan ik vrijwilligers werven?
  • Hoe vraag ik subsidie aan?
  • Waar vind ik goede bestuurders?
  • Hoe vergroot ik mijn professionele netwerk?
  • Hoe kan ik samenwerken met de gemeente?
  • Zijn mijn vrijwilligers verzekerd?
  • Hoe schrijf ik projectplannen?

Pop-up Helpdesk komt ook in jouw stadsdeel

In 2020 zal in elk stadsdeel van Den Haag een Pop-Up Helpdesk verschijnen die 4 tot 6 weken op locatie is. Ook na deze periode kun je in jouw eigen stadsdeel terecht voor de Helpdesk.

  • Pop-up Helpdesk Loosduinen – 27 januari t/m 28 februari. 
  • Pop-up Helpdesk Laak - 2 maart  t/m 10 april.
  • Pop-up Helpdesk Centrum - 13 april t/m 22 mei.
  • Pop-up Helpdesk Scheveningen - 25 mei t/m 26 juni.
  • Zomerstop juli en augustus. 
  • Pop-up Helpdesk Haagse Hout - 24 augustus t/m 18 september.
  • Pop-up Helpdesk Segbroek - 21 september t/m 16 oktober.
  • Pop-up Helpdesk Escamp II - 19 oktober t/m 21 november.
  • Pop-up Helpdesk Leidschenveen/Ypenburg - 23 november t/m 18 december.

Bel voor een afspraak in jouw stadsdeel: 070 302 44 44 of mail helpdesk@pepdenhaag.nl

PEP Helpdesk in jouw stadsdeel
Is nog geen Pop-up Helpdesk bij jou in de buurt? Geen probleem.
Bel met Helpdesk van PEP en maak een afspraak in jouw buurt.

Vaste Helpdesk in Centrum – op Riviervismarkt 2
Helpdesk op jouw locatie – bel voor een afspraak.

Bel: 070 302 44 44
Mail: helpdesk@pepdenhaag.nl

We openen in 2020 in ieder stadsdeel een Pop-up Helpdesk, blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief.

Word lid van de Facebookgroep en stel vragen aan andere organisatiesPEP Helpdesk - Vraagbaak voor maatschappelijke organisaties

Terug

praktijkverhalen

Mantelzorg Werkt!

Avond voor Vrijwilligersorganisaties 2019

klantvragen

Wat is Goed Geregeld?

“Goed Geregeld” is een landelijke kwaliteitsonderscheiding van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV). Deze certificering geeft aan dat uw vrijwilligersbeleid op orde is. Om voor de onderscheiding in aanmerking te komen, toont u aan dat uw organisatie voldoet aan de kwaliteitscriteria van de vereniging NOV.

Hoe kan ik me certificeren voor Goed Geregeld?

Via deze link komt u op de website van de Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (NOV).  Hier staat uitgebreid wat u moet doen om in aanmerking te komen voor het keurmerk.

agenda

Leergang Diversiteit & sensitiviteit voor leden van cliëntenraden

Den Haag is een ‘super diverse’ stad. Meer dan de helft van de inwoners heeft een migratieachtergrond.